جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

یزدانی داشتن یک محیط امن برای تحقق این مهم را ضروری دانست و افزود: در کنار مسایل رفاهی دانش آموزان، مدرسه خانه دوم دانش آموزان و یکی از این محیط های امن به شمار میرود. مدیرعامل هلدینگ گهرعمران ضمن تقدیراززحمات بی شائبه ریاست شرکت پاریزپیشروصنعت توسعه درساخت این مجموعه فرهنگی اذعان داشت: مهندس عقدایی با کمکهای گل گهر و هلدینگ گهرعمران توانستند مدرسهای را ایجاد کنند تا گوشهای از بار سنگین آموزشی را از دوش آموزش وپرورش بردارند.

یزدانی همچنین از اعضای آموزش وپرورش، مدیران شرکت پاریز پیشرو خصوصا مهندس عقدایی و دست اندرکاران و تمامی کسانی که در این راه کمک کردند تا امر خیر مدرسه سازی محقق شود، قدردانی کرد. همچنین از پیگیریهای حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز که باعث توسعه روند کار و فعالیت شدند، تشکر نمود.

گفتنی است این دبستان به همت شرکت پاریزپیشرو صنعت توسعه و مساعدتهای مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ظرفیت 200 دانش آموز با هدف کمک به دانش آموزان و با ایجاد فضای آموزشی مناسب برای این نقطه از شهر سیرجان احداث گردید تا گوشه ای از مشکل کمبود فضای آموزشی شهر کاسته شود.

 

  

 

تماس با شرکت

آدرس:سیرجان ـ بلوار مالک اشتر خیابان وحدت پلاک۱۱۱ کدپستی :۷۸۱۶۹۵۳۳۴۸ صندوق پستی :۱۵۹-۷۸۱۷۸
تلفن دفتر :۴۲۲۵۸۶۶۳-۰۳۴ تلفن امور سهام :۴۲۲۷۰۶۶۹-۰۳۴ دورنگار :۸۹۷۷۳۰۰۱-۰۲۱
سامانه پیامک:۵۰۰۰۲۸۰۰۰۱۱۲۲۲
        info@goharholding.ir

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه : ۷:۱۵ صبح تا ۱۵:۴۵ 

پنج شنبه و جمعه : تعطیل است .

Template Design:Dima Group